Hibridkommunikáció: AR és VR
Valóság vagy varázslat?
Hibridkommunikáció: AR és VR
Valóság vagy varázslat?
Augmented reality – Mi is ez pontosan?
Nem kell más, mint egy mobil vagy tablet, annak kamerája és nem utolsó sorban egy kis fantázia. A kiterjesztett valóság, a valós térre helyez rá egy, a számítógép által generált réteget.
Csak a fantázia szab határt annak, hogy mire használjuk a nyomtatott marketinganyagok, és mobil-eszközök összekapcsolásában rejlő végtelen számú lehetőséget.
Az AR segítségével sokkal több információt juttathat el a fogyasztóhoz.
A Prime Rate Nyomda lépést tart a digitális technológia által kínált innovatív marketing megoldásokkal – és Ön?
VR-szemüveg – egy másik dimenzió
A virtuális térben szinte bármilyen helyszínre odavarázsolhatja partnereit, pl. egy rangos sporteseményre, vagy múzeumlátogatásra. Végfelhasználóknak megmutathatja a megnyerhető utazás helyszíneit, de akár a viszonteladókat is elviheti egy virtuális gyárlátogatásra.
Üzenetét mindenki érteni fogja, nézze meg a videóban milyen egyszerű!
A papír VR-szemüveg működése
Egy QR kód segítségével okostelefonjával olvassa be az online tartalmat. A megjelenő oldalt váltsa VR nézetre, tegye be a készüléket a papír VR-szemüvegbe, és már kezdődhet is a virtuális élmény.
A szemüveget DM küldeményként is eljuttathatja ügyfeleihez és partnereihez.