Megszemélyesítés és szegmentálás

Merítsen ötleteket mintáinkból!

Megszemélyesítés és szegmentálás

Merítsen ötleteket mintáinkból!

Képi perszonalizálás a hatékonyabb marketingért

képi perszonalizálás

A képi perszonalizálás az egyik leghatékonyabb figyelemfelkeltő eszköz, melynek lényege, hogy képi motívumokkal jelenít meg egy nevet (általában keresztnevet vagy becenevet) egy adott képen. A perszonalizált reklám sikeressége abban keresendő, hogy ez mindig személyre szabott üzenetet közvetít.

A kiválasztott képeken a tetszőleges objektumból (pl. galambokból, levelekből, kockacukorból stb.) véletlenszerűen alakíthatjuk ki a megadott szót. Így számtalan anyagunkat tehetjük hatékonyabbá. A perszonalizált marketing eszenciája, hogy a célcsoport teljesen magáénak érezheti a közvetített tartalmat. Ha igazán jól sikerül a perszonalizáció, a befogadó úgy érzékeli, mintha teljes egészében hozzá, az ő életéhez igazították volna az üzenetet.

Szegmentált DM kampányok

A hagyományos DM levélküldemények eredményességét megfelelő szegmentációval extrán megnövelhetjük. A célpiac szegmentálásával, a megszemélyesítés által személyre szabott, egyedi ajánlatokat tudunk kínálni ügyfeleinknek.

Az STP marketing és az STP reklám erőssége, hogy egy bizonyos szolgáltatás vagy termék célirányosan, a potenciális fogyasztók/vásárlók felé van népszerűsítve. A célpiaci marketing három összefüggő részre tagolható: a szegmentálásra, a piacválasztásra és a pozícionálásra/differenciálásra.

A differenciált marketing egy adott piacra összpontosít. A differenciált reklám legfőképpen arra irányul, hogy minél jobban elkülönítsék egymástól a vevőcsoportokat, így még önállóbb, egyedibb értékesítési metódusokat tudnak kidolgozni számukra.

A szegmentált DM levelek, akár 10-15 változó adatot, képet is tartalmazhatnak. Minél több tulajdonság alapján tudjuk csoportosítani, szegmentálás által elkülöníteni a célpiacunkat, annál erősebb és vonzóbb ajánlatot tudunk számukra kínálni. A megszemélyesítést egy alapos adatbázis menedzsmenttel tudjuk megalapozni.

Inspiráció

Nézzen meg néhány lehetséges grafikai megoldást!

képi perszonalizálás és szegmentálás
Play Video about képi perszonalizálás és szegmentálás

Szívesen segítünk...

ha papír alapú nyomdaterméket keres,
legalább 50 db-os mennyiségben.

Nyomdatermékek

Ötletekre van szüksége?

Kérjük, adja meg az alábbi adatokat, és egy rövid egyeztetés után kreatív nyomdai megoldásokat javasolunk!

Érdekli az ajánlatunk?

Kérjük, adja meg a nyomdai paramétereket és küldjük az árajánlatot.

Egyeztessünk telefonon?

Kérjük, adja meg az alábbi adatokat, és munkaidőben visszahívjuk, hogy közösen megbeszéljük a részleteket!