Megszemélyesítés és szegmentálás
Merítsen ötleteket mintáinkból!
Megszemélyesítés és szegmentálás
Merítsen ötleteket mintáinkból!
Képi perszonalizálás a hatékonyabb marketingért
A képi perszonalizálás az egyik leghatékonyabb figyelemfelkeltő eszköz, melynek lényege, hogy képi motívumokkal jelenít meg egy nevet (általában keresztnevet vagy becenevet) egy adott képen. A perszonalizált reklám sikeressége abban keresendő, hogy ez mindig személyre szabott üzenetet közvetít.
A kiválasztott képeken a tetszőleges objektumból (pl. galambokból, levelekből, kockacukorból stb.) véletlenszerűen alakíthatjuk ki a megadott szót. Így számtalan anyagunkat tehetjük hatékonyabbá. A perszonalizált marketing eszenciája, hogy a célcsoport teljesen magáénak érezheti a közvetített tartalmat. Ha igazán jól sikerül a perszonalizáció, a befogadó úgy érzékeli, mintha teljes egészében hozzá, az ő életéhez igazították volna az üzenetet.
Szegmentált DM kampányok
A hagyományos DM levélküldemények eredményességét megfelelő szegmentációval extrán megnövelhetjük. A célpiac szegmentálásával, a megszemélyesítés által személyre szabott, egyedi ajánlatokat tudunk kínálni ügyfeleinknek.
Az STP marketing és az STP reklám erőssége, hogy egy bizonyos szolgáltatás vagy termék célirányosan, a potenciális fogyasztók/vásárlók felé van népszerűsítve. A célpiaci marketing három összefüggő részre tagolható: a szegmentálásra, a piacválasztásra és a pozícionálásra/differenciálásra.
A differenciált marketing egy adott piacra összpontosít. A differenciált reklám legfőképpen arra irányul, hogy minél jobban elkülönítsék egymástól a vevőcsoportokat, így még önállóbb, egyedibb értékesítési metódusokat tudnak kidolgozni számukra.
A szegmentált DM levelek, akár 10-15 változó adatot, képet is tartalmazhatnak. Minél több tulajdonság alapján tudjuk csoportosítani, szegmentálás által elkülöníteni a célpiacunkat, annál erősebb és vonzóbb ajánlatot tudunk számukra kínálni. A megszemélyesítést egy alapos adatbázis menedzsmenttel tudjuk megalapozni.